ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ ΤΗΣ ΠΟΣΤ

 

19-7-2010

Μετά την ανακοίνωση της Κυβέρνησης για την πώληση του 39% του Ταχυδρομείου, η ΠΟΣΤ απέστειλε έγγραφο στο Υπουργείο Μεταφορών, στο οποίο ζητούσαμε τριμερή συνάντηση μεταξύ του αρμόδιου Υπουργού, της Διοίκησης του ΕΛΤΑ και των εργαζομένων του Οργανισμού. Ως βάση συζήτησης θέσαμε τον γνωστό «δεκάλογο» με τα κρίσιμα ζητήματα που απασχολούν τον Οργανισμό.

Μετά την συνάντηση μας με τον αρμόδιο Υπουργό κον Σηφουνάκη και τον γραμματέα κον Κάτσικα, συνεδρίασε σήμερα, 19.7.2010, το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων Ταχυδρομικών (ΠΟΣΤ), για να αποτιμήσει την μέχρι σήμερα δράση της και να προσδιορίσει τις ενέργειες της για το επόμενο διάστημα.

Στην συνεδρίαση:

-    Καταδικάσαμε τις ασφαλιστικές ρυθμίσεις του νέου Νόμου που πλήττει βάναυσα εργαζόμενους και συνταξιούχους και τις επώδυνες αλλαγές στο εργασιακό καθεστώς.
-    Εκφράσαμε την έντονη ανησυχία μας για το μέλλον του ΕΛΤΑ, καθώς παρά τις διαβεβαιώσεις περί του αντιθέτου, δεν έχει γίνει τίποτα –μέχρι σήμερα- για την ένταξη του στο ΕΣΠΑ.
-    Εκφράσαμε την αντίθεση μας στα σχέδια πώλησης του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, καθώς ο ΕΛΤΑ κατέχει το 10% του μετοχικού κεφαλαίου του Ταμιευτηρίου και υπάρχει 20ετή εμπορική συμφωνία με αυτό, για την ανάπτυξη των χρηματοοικονομικών συστημάτων.

Εν’ όψη της συζήτησης για το νέο Επιχειρησιακό Σχέδιο, το δίκτυο και τον νέο Νόμο για την Ταχυδρομική αγορά (εναρμόνιση της κοινοτικής οδηγίας), η ΠΟΣΤ στην σημερινή της συνεδρίαση αποφάσισε την δημιουργία επιτροπών από τα μέλη της Ε.Ε. Οι επιτροπές αυτές θα προετοιμάσουν τις θέσεις και τις προτάσεις του συνδικαλιστικού κινήματος για να διεκδικήσουμε την ένταξη τους στο υπό διαμόρφωση τελικό σχέδιο.
Αποφασίστηκε ακόμη η κήρυξη 24ωρης ή 48ωρης απεργίας στο επόμενο χρονικό διάστημα, εάν η Κυβέρνηση προχωρήσει τα θέματα της ιδιωτικοποίησης του Δημόσιου Ταχυδρομείου και του δανεισμού. 

Πεποίθηση μας είναι ότι η δράση μας το επόμενο διάστημα θα προσδιορίσει την πορεία και την βιωσιμότητα του ΕΛΤΑ τα επόμενα χρόνια.

Δεν πρόκειται να εφησυχάσουμε αλλά θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας για την ανατροπή αυτής της πολιτικής που έχει θύματα μόνο τους εργαζόμενους, θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας για την βιωσιμότητα και την ανάπτυξη του Δημόσιου Ταχυδρομείου.