Επιστολή διαμαρτυρίας στον Διευθύνοντα Σύμβουλο από το Σωματείο Εργαζομένων ΕΛΤΑ Ν. Δωδεκανήσου

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΛΤΑ Ν. ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ


Ρόδος, 11 Οκτωβρίου 2022


ΠΡΟΣ:

Διευθύνοντα Σύμβουλο

κ. Γεώργιο Κωνσταντόπουλο

Απελλού 1

101 88, Αθήνα

ΘΕΜΑ:  Προβλήματα νομού Δωδεκανήσου και προτάσεις επίλυσης


Κύριε Σύμβουλε,

Μετά την επίσκεψη του Περιφερειακού Διευθυντή Κρήτης και Δωδεκανήσου κ. Κουρουτζίδη στις αρχές Αυγούστου στη Ρόδο συναντηθήκαμε μαζί του και εκφράσαμε τα προβλήματα που υπάρχουν στο νομό Δωδεκανήσου.

Ο ίδιος μας διαβεβαίωσε ότι δε θα αποχωρήσει κανένας εργαζόμενος με σύμβαση έργου και θα λυθούν αρκετά από τα προβλήματα που μας απασχολούν. Μέχρι τώρα όχι μόνο δεν έχει λυθεί κάποιο από τα προβλήματα αυτά, αλλά με την ξαφνική αποχώρηση έξι εργαζομένων έργου η κατάσταση να βγει εκτός ελέγχου. Το εναπομείναν προσωπικό δε μπορεί αντικειμενικά να ανταπεξέλθει. Εργάζεται υπερεντατικά, αλλά αυτό δε φτάνει. Η εξυπηρέτηση των πελατών είναι προβληματική και τα παράπονα αμέτρητα.

Ποιος ευθύνεται κύριε Σύμβουλε; Σίγουρα όχι οι εργαζόμενοι!

Εμείς αδυνατούμε να γνωρίζουμε αν πρόκειται για λάθη, αδιαφορία, ανικανότητα ή σκοπιμότητα. Γνωρίζουμε ωστόσο ότι είναι ζήτημα που υπερβαίνει τη Ρόδο και την Περιφερειακή μας.

Για αυτό απευθυνόμαστε σε εσάς και σας εκθέτουμε τα παρακάτω:

1.      Με το νέο μοντέλο διανομής μετά την εθελουσία έξοδο που έγινε ο κάθε διανομέας έχει επωμιστεί την τριπλάσια δουλειά με αποτέλεσμα η παρεχόμενες υπηρεσίες να μην είναι αυτές που προβλέπονται. Είναι θλιβερή και απαράδεκτη η εικόνα των πελατών αν στοιβάζονται στα ταχυδρομικά γραφεία για να παραλάβουν την αλληλογραφία τους.

2.      Τα Καταστήματα λειτουργούν  με ελλιπές προσωπικό  με αρνητικό αντίκτυπο στους πελάτες. Οι συνάδελφοι εργάζονται πέραν του ωραρίου τους για να εξυπηρετήσουν όσους βρίσκονταν στο κατάστημα πριν τη λήξη του. Το Κατάστημα της Λίνδου για παράδειγμα, ενός από τα πιο τουριστικά μέρη του νομού μας με χιλιάδες τουρίστες καθημερινά, από πέρυσι λειτουργεί με έναν υπάλληλο (!!!) χάνοντας καθημερινά σημαντικά έσοδα. Είναι ακατανόητο γιατί δεν ενισχύεται με προσωπικό.

3.      Στα μονοπρόσωπα γραφεία οι υπάλληλοι αναγκάζονται να πάρουν μία - μία μέρα την άδεια τους (κατά παράβαση της νομοθεσίας) γιατί δεν υπάρχει αντικατάσταση. Τις ημέρες αυτές το κατάστημα παραμένει κλειστό! Είναι απαράδεκτο να μην μπορεί κάθε υπάλληλος να προγραμματίσει την άδεια του και να την πάρει όπως προβλέπεται.

4.      Τα μηχανάκια και τα αυτοκίνητα είναι σε άθλια κατάσταση και όσοι τα χρησιμοποιούν ρισκάρουν τη ζωή τους καθημερινά. Επιπλέον οι συχνές βλάβες εμποδίζουν την αποτελεσματική εργασία και το μεγάλο κόστος συντήρησης είναι ασύμφορο.  

5.      Δεν υπάρχει ο απαραίτητος εξοπλισμός (καταμετρητές χρημάτων, αριθμομηχανές, scanners, fax κλπ) και όπου υπάρχει είναι απαρχαιωμένος και δυσλειτουργικός. Ενδεικτικά αναφέρουμε:

·         Στο Κ.Κ. Ρόδου η κεντρική μονάδα θέρμανσης και ψύξης αρκετό καιρό τώρα δεν λειτουργεί κάνοντας αδύνατη την παραμονή στο χώρο για το προσωπικό και τους πελάτες. Οι συνθήκες εργασίας είναι κυριολεκτικά άθλιες και τα παράπονα πολλά από τον κόσμο που τα δημοσιεύει συχνά στα social (δυσφημίζοντας  την εταιρεία και προσβάλλοντας όσους εργαζόμαστε στα ΕΛΤΑ).

·         Στην Κάρπαθο δε λειτουργούν τα υπάρχοντα κλιματιστικά και υπάρχει έλλειψη εξοπλισμού γραφείου (ντουλάπες για αρχειοθέτηση, καρέκλες και γραφεία).

          Στην Πάτμο το γραφείο είναι ακατάλληλο καθώς τη χειμερινή περίοδο πλημμυρίζει συχνά λόγο της τοποθεσίας του με κίνδυνο την ζωή των συναδέλφων από ηλεκτροπληξία, καθώς και τη φθορά και καταστροφή των αντικειμένων, αρχείων και εξοπλισμού.

·         Στο Αγαθονήσι, απουσία εργολάβου, ο υπάλληλος αναγκάζεται να εργάζεται και εκτός ωραρίου χωρίς κάλυψη για να εκτελέσει απαραίτητες εργασίες.

Εμείς, ως Σωματείο, προτείνουμε για την ομαλή λειτουργία των γραφείων και την σωστή εξυπηρέτηση των πελατών μας τα εξής:

1.  Στελέχωση των γραφείων με το απαραίτητο προσωπικό. Με προσλήψεις μόνιμου προσωπικού που κοστίζει λιγότερο από τους εργολάβους και αποδίδει σαφώς περισσότερο.

2.  Άμεση αντικατάσταση των μηχανοκίνητων μέσων.

3. Μεταφορά του καταστήματος Ρόδος 2 στο κτίριο που στεγάζεται η Μ.Δ. Ρόδου αφού υπάρχει χώρος μετά την αποχώρηση του Πόρτα - Πόρτα από τον Ιούνιο του 2021, εξοικονομώντας χρήματα και λειτουργώντας πιο αποτελεσματικά λόγω της άμεσης επικοινωνίας με την Μονάδα Διανομής.

4. Άμεση μεταστέγαση του κτιρίου της Πάτμου (έχει ήδη βρεθεί κατάλληλο) και του Κ.Κ. Ρόδου λόγο του υψηλού μηνιαίου μισθώματος και της κτιριακής ιδιομορφίας του που δυσκολεύει τη λειτουργία του.

Αναμένουμε να αξιολογήσετε τα παραπάνω θέματα και να επιληφθείτε άμεσα για την άμεση αντιμετώπιση τους.


Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                               Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


 

ΧΑΡΗΣ ΜΙΧΑΪΛΙΔΗΣ                                           ΝΙΚΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΣ


 ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

1.  Γεν. Δ/ντη Επιχ/κων Λειτουργιών

κ. Δάνδολο Σάββα

Απελλού 1, 101 88 Αθήνα

2. Περιφερειακό Δ/ντη Κρήτης και Δωδεκανήσου

κ. Κουρουτζίδη Σωκράτη

Δαιδάλου 36, 711 01 Ηράκλειο Κρήτης

3. Δ/ντρια Κ.Κ. Ρόδου

κα. Ζαννετή Σοφία

Πλατεία Ελευθερίας 1, 851 00 Ρόδος

4. Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Ταχυδρομικών

Χαριλάου Τρικούπη 5, 104 32 Αθήνα